Monday 8 May 2017

I'm So In Love

BIRTHDAY PRESENT For omtrent et år siden var jeg på weekendtur i London med Mikkel, hvor jeg prøvede denne taske på og faktisk overvejede jeg kraftigt at købe den. På daværende tidspunkt var mit store mål dog at købe min første Chanel taske, så jeg valgte at springe over og gemme pengene i stedet.

Men jeg er en meget heldig pige og til min fødselsdag i år fik jeg opfyldt mit store ønske om at eje denne skønhed! Jeg ved ikke om det er tilladt, at rangere sine gaver, men dette var uden tvivl den bedste gave jeg fik i år! Mikkel købte den til mig, da vi var i København sidste weekend og selvom det ikke var nogen overraskelse på min fødselsdag, så var jeg stadig ekstatisk over at kunne tage den i brug på dagen. Den er super elegant og kommer helt sikkert til at blive en favorit her til sommer!

Og uden at det skal lyde alt for cheesy, så er jeg godt og grundigt forelsket, ikke blot i tasken, men også i fyren der gav mig den. Tak skat!

Jeg vil også lige tilføje at dette bliver det sidste indlæg om min fødselsdag i år - jeg kunne bare ikke lade vær med at dele et par af de fantastiske gaver jeg fik... Og selvom jeg også fik andre ting, såsom ting til hjemmet af svigerfamilien, så tænkte jeg at det gav mest mening af vise de mere moderelateret gaver.

Translation // Approximately one year ago Mikkel and I were on a weekend trip to London where I tried this bag on and I actually almost bought it - at the time I was saving for my Chanel bag though so I decided to wait and save the money instead. 

I'm such a lucky girl because Mikkel actually ended up buying this bag for me for my birthday. I'm not sure if you're actually supposed to rank your presents but this was without a doubt the best present I got this year! He bought it this past weekend on our trip to Copenhagen so even though it wasn't a surprise I was still super excited to start using it on my birthday. It's such an elegant bag and it'll definitely be a favourite this summer! 

And without this sounding too cheesy, I'm so in love, not just with the bag but also the guy who gave it to me. Thanks honey! 

Also, I just wanna note that is gonna be the last post about my birthday this year - I just couldn't but share a few of the amazing presents I got and all though I also got some very nice homeware stuff from my in-laws I decided to just share the fashion related ones, since I figured that would make the most sense. 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig