Monday 22 May 2017

A Little Something

NEW IN På vores tur til København kunne jeg naturligvis ikke lade vær med at tage et smut forbi Louis Vuitton butikken. Jeg havde et tilgodebevis dertil og det valgte jeg at bruge på denne kalender. Nu mangler jeg bare en refill til den, da jeg trods alt var for nærig til at købe den fra Louis Vuitton. I stedet har jeg bestilt en hjem fra Filofax, hvilket var en del billigere og den bliver jo alligevel smidt ud efter brug, så tænkte at det bedre kunne betale sig.

Kalenderen hedder Agenda Fonctionnel MM og er i kanvasset Monogram. Det er den mellemste størrelse de laver.

Translation // On our trip to Copenhagen I couldn't help but stop by the Louis Vuitton store. I had some store credit to spend and I ended up putting it towards this agenda. Now I just need a refill for it, because I thought the Louis Vuitton one was simply too expensive. It made a whole lot more sense to order one from Filofax since I'll just end up throwing it out by the end of the year anyways. 

The agenda is called the Agenda Fonctionnel MM and it's in the Monogram canvas. This is the medium size they do. 
SHARE:

1 comment

Blogger Template Created by pipdig