Thursday 4 May 2017

Birthday Celebrations

YESTERDAY Hold nu helt op, hvor havde jeg en god dag i går! Det var min 23 års fødselsdag og dagen forløb helt perfekt fra start til slut. Jeg blev forkælet lige fra morgenstunden med et fint anrettet morgenbord, i de flotteste farver. Det er utroligt hvad med krøllet dug med lidt flag kan gøre! Mikkel og jeg hyggede os med morgenmad og hans søster kom også forbi med en stak gaver - tror ikke jeg har fået så mange gaver siden min konfirmation!

Jeg har også et par ting jeg gerne vil dele med jer, bl.a. to af de ting der stod på bordet da jeg vågnede; noget fra Chloe og noget fra Louis Vuitton. Skoene fra Valentino har I allerede set, men de var jo en tidlig fødselsdagsgave fra mine forældre, som derudover også overraskede mig med en anden gave - den skal I også nok få at se! Det er muligt at bloggen de næste dage bliver en smule ensformig med indlæg om de fine ting jeg har fået i gave, men skal nok forsøge at variere det mest muligt :-)

Efter morgenmaden gjorde jeg mig klar, hoppede i noget tøj og lagde makeup. Derefter var det ud af døren og afsted til jobsamtale (for Mikkels vedkommende, jeg agerede bare chauffør, så han kunne forberede sig.) Om aftenen var vi med min familie på Italia i Århus, hvor de laver den bedste pizza! Der var desværre ret mange mennesker, men det ødelagde heldigvis ikke den gode stemning. Efter maden tog mine brødre, Mikkel og jeg i biffen og så Guardians of the Galaxy Vol. 2 - ikke helt så god som 1'eren efter min mening, men stadig en god film!

Det var altså en tætpakket dag, hvor jeg var omringet af mine nærmeste. En fødselsdag lige efter mit hoved!

Translation // I had an amazing day yesterday! It was my 23rd birthday and I can't imagine it being any more perfect. The day started out with a beautiful spread of breakfast, coluorful and fresh. It's crazy what a creased table cloth with flags can do! Mikkel and I enjoyed a nice and quiet morning and his sister also popped by with a stack of presents - I don't think I have ever gotten that many presents for my birthday. I genuinely felt so lucky and thankful! 

I also have a few things I wanna reveal to you guys, two of them being at the end of the table when I woke up; the Chloe dust bag and the Louis Vuitton box. I already showed you the Valentino shoes, which were an early present from my parents but they actually surprised with another gift that I can't wait to show you! I fear that the blog will might become rather repetitive with all the reveal posts I plan on doing but I'll do my best to mix it up :-) 

When we finished having breakfast, I got ready, put some clothes on and did my makeup. Mikkel had a job interview, unplanned and all of the sudden, so to make sure he could prepare himself, I was the driver. In the evening we went out for dinner with my family, to an Italian place in Århus that makes the best pizza! We skipped dessert and my brothers, Mikkel and I headed to the movies to watch Guardians of the Galaxy Vol. 2 - it wasn't as good as the first one but I still quite enjoyed it. 

It turned out to be a rather busy day but I was surrounded by my nearest and dearest and I had a wonderful time!  
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig