Sunday 14 May 2017

Ballerina Pink

OUTFIT OF THE DAY I går havde jeg et meget simpelt outfit på, bestående af jeans og en oversize striktrøje - jeg forsøgte dog at dresse det en smule op med et par fine ballerinasko, min nye lækre Chloé taske og et par Chanel øreringe. 

Min aften i går tilbragte jeg sammen med mine forældre, hvor vi så Eurovision. Det er efterhånden en tradition at vi ser det sammen, så det er super hyggeligt, selvom jeg sjældent er tilfreds med udfaldet. I dag er det jo Mors dag, men da min mor er en særdeles hårdtarbejdende kvinde, så står den for hendes vedkommende på arbejde i dag og vi må altså have tilgode at hylde hende. Jeg tænker at invitere hende ind på middag en dag, når tiden er til det. 

Jeg håber I får en dejlig søndag. 

Translation // I wore this very simple outfit yesterday, consisting of a pair of jeans and an oversize sweater - I tried dressing it up slightly by wearing a pair of ballerina shoes, my new gorgeous Chloé bag and a pair of Chanel earrings. 

I spent my evening last night in the company of my parents, watching the Eurovision. It has become somewhat of a tradition to watch it together and even though I rarely agree with the outcome, I still very much enjoy it. Today is Mother's Day in Denmark but my mom is a very hardworking woman so she's got work to do today and so we'll have to postpone the celebration of her day. I think I'm gonna invite her over for dinner, possibly this upcoming week. 

I hope you have an awesome Sunday! 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig