Wednesday 24 May 2017

All About The Brows

MAKEUP I dag tænkte jeg at dele to af mine yndlings makeupprodukter med jer og de er begge til øjenbrynene. Når det kommer til mine øjenbryn går jeg altid efter et markeret, men stadig naturligt look, der indrammer mit ansigt bedst muligt. Øjenbrynene er nemlig en vigtig del af ens look og med disse to produkter fra Benefit føler jeg virkelig at jeg har fundet opskriften på naturlige øjenbryn, der er nemme at opnå.

Øjenbrynsblyanten hedder Goof Proof Brow Pencil og er i farven 2. Det er en smule tykkere blyant end de fleste, men dette må man endelig ikke lade sig skræmme af! Den er super god og blød og skaber nemt illusionen om fyldigere øjenbryn, uden at det ser unaturligt ud. Ovenpå bruger jeg Gimme Brow i farven 3. Dette produkt er fuldstændig genialt og indeholder fibre, der øjensynligt får brynene til at se naturligt fyldige ud. Det tilfører simpelthen kunstige hår og er et helt fantastisk produkt, jeg endda også bruger på egen hånd når looket skal være ekstra naturligt og effortless. Det er nok mit nr. 1 makeupprodukt som jeg ikke kan undvære og jeg har brugt det i flere år! Selv min mor, som ikke er den store makeuphaj er stor fan af produktet, fordi det så nemt og hurtigt skaber et naturligt look.

Translation // Today I'm sharing two of my favourite makeup products with you and they are both for the eyebrows. When it comes to my brows I always go for a defined but natural look, that frames my face in the best possible way. The eyebrows make a huge impact on the way you look and they can essentially change up your entire face. With these two products from Benefit, I really feel like I've found the recipe for defined natural eyebrows that are easy to obtain. 

The brow pencil is called the Goof Proof Brow Pencil and I use the shade 2. The pencil is quite thick compared to other brow pencils but don't let that intimidate you! It's really good and soft and it easily creates the illusion of fuller looking brows without looking too unnatural by using small strokes to simulate hairs. On top of that I use the Gimme Brow in shade 3. This product is an absolute game changer! It contains hair like fibres that makes the brow appear visibly fuller. I even use it on its' own when I'm going for an extra effortless and natural looking brow. It's probably my no. 1 favourite makeup product and I've been using it for years! Even my mum, who isn't exactly the biggest makeup expert, is a big fan of this product because it so easily creates a natural look in no time. 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig