Wednesday 10 August 2016

My First Youtube Video



NEW IN Jeg har uploadet min første youtube video - det er altså en smule nervepirrende! Jeg vil på forhånd gerne undskylde for mit ringe engelsk, jeg var super nervøs og derfor blev det altså en smule gebrokken.
Indholdet fejler dog ikke noget, videoen omhandler, som I nok kan gætte Jer til, mit seneste køb, nemlig min Chanel taske. Jeg skal selvfølgelig også nok få smidt nogle billeder, og detaljer om tasken op her på bloggen. Desværre opdagede jeg faktisk en grim rids i låsen, efter jeg havde filmet videoen, så skal formentlig have den ombyttet og tasken er derfor pakket væk for nu. Sad times! Håber I kan lide videoen, og tasken ikke mindst! Please bær over med mig, det er som sagt min første video. 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig