Friday 12 August 2016

Kykkos Monastery













TRAVEL For præcis en uge siden, befandt jeg mig stadig på Cypern og jeg tilbragte stadig det meste af min tid ved en pool under den varme sol. Det er langt fra tilfældet i dag og derfor er det dejligt at kunne drømme sig lidt tilbage.
Sidste fredag besøgte vi det smukke kloster Kykkos. Køreturen var frygtelig, i hvert fald for mit vedkommende, da jeg bliver køresyg af at køre i bjerge, men det var stadig det hele værd! Ved ankomst blev vi bedt om at iklæde os kapper, hvilket var varmt, men egentlig også en meget sjov oplevelse. Bygninger er umådeligt smukke og velholdte, så hvis man er i nærheden er det helt klart et besøg værd! Derudover har jeg egentlig ikke så meget mere at sige, så jeg vil lade billederne tale for sig selv.

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig