Tuesday 16 August 2016

My First Chanel







NEW IN Aldrig havde jeg troet at jeg skulle introducere dette køb til Jer. Det er min ultimative holy grail taske, en taske så smuk, tidløs og uopnåelig, at jeg aldrig troede den skulle blive min. Men nu er den altså min og jeg kan endelig vise Jer min lille baby, min første Chanel taske! Som jeg fortalte, så fandt jeg desvære en grim rids på låsen, på den taske jeg oprindeligt havde fået, men i går var jeg igen i Hamborg, hvor jeg fik tasken byttet. Jeg er altså nu er indehaver af en perfekt udgave. Hvis I vil vide noget mere om tasken, så kan I tjekke den video jeg lavede ud, her

Og som man siger, så er der jo ikke noget der er så dårligt, at det ikke er godt for noget og det er også tilfældet her, I guess - denne gang fik jeg nemlig taget billeder af den smukke indpakning, så hvis man skal finde noget positivt ved hele ombytningssituationen, så må det være det.

Anyways, jeg glæder mig til at tage skønheden i brug og der går nok heller ikke længe, før I får den at se in action. 

Er hun ikke smuk?!
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig