Thursday 4 August 2016

Meet Me At The Tennis Court





WORKOUT Ja, det ser jo næsten helt professionelt ud, but don't be fooled - it's all smokes and mirrors! Overraskende nok, så har vi benyttet os flittigt af tennisbanerne her på hotellet. Jeg har ellers aldrig spillet tennis før, men har altid gerne ville prøve det og jeg må sige at jeg er blevet bidt! Det er svært og teknikken er der langt fra, men det er altså sjovt! Faktisk har jeg nydt at spille det så meget, at jeg overvejer om det er noget jeg skal fortsætte med derhjemme, men nu må vi se om det bare er noget der bliver ved snakken. Vi har i hvert fald moret os gevaldigt, vi har lignet idioter, men det er vel hvad man kan forvente som begyndere. Nu vil jeg hoppe i seng, så jeg er frisk til at tage hul på sidste hele dag hernede i morgen. Vi tales!

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig