Tuesday 1 August 2017

Lady In Red

OUTFIT OF THE DAY Den sidste aften på fastlandet i Spanien var jeg iført denne røde sag - jeg købte den til meget få penge i et Mango outlet og selvom jeg er vild med farven, så er jeg ikke helt sikker på snittet - i hvert fald ikke længden... Jeg overvejer derfor at klippe den en smule kortere. Jeg har jo ikke ligefrem modellange ben, så en kjole der hverken er lang eller kort, flatterer ikke ligefrem min facon, men jeg følte mig faktisk lidt som en emoji; I ved den dansende kvinde iført en rød kjole! 

Translation // On the last night on the mainland of Spain, before heading to Ibiza, I wore this red dress. I bought it for very little money at a Mango outlet and even though I absolutely adore the colour, I'm kinda unsure about the cut - at least the length of the dress. I'm considering making the dress shorter since I don't exactly have model like legs and since the dress is nor long or short, it doesn't really flatter my figure. I have to say I felt like an emoji wearing this dress, you know the dancing lady wearing a red dress! 
SHARE:

2 comments

Blogger Template Created by pipdig