Friday 11 August 2017

Simply Classic

OUTFIT OF THE DAY Onsdag var sådan en rigtig praktisk dag, fyldt med huslige gøremål, så da vi endelig var færdige med at ordne lejligheden, trængte jeg i den grad til at hoppe i et ordenligt outfit. Jeg hoppede i min billige (og meget korte) kjole fra Føtex og satte den sammen med min nye yndlingsjakke, som jeg købte i Spanien samt min Chanel taske og mine espadrilles. Klassisk og simpelt! Jakken skal jeg nok lige fortælle lidt mere om enten i morgen eller søndag - det var nemlig lidt af et fund!

Vi var ude og få vores Save The Date kort trykt ved en reklamemand og så skal jeg ellers lige lægge den sidste hånd på selv, så de forhåbentlig bliver helt som vi vil have dem. Det er vores plan, at de skal sendes ud i løbet af den kommende måned.

Translation // Wednesday we had a whole lot of chores around the apartment that needed to be done so after being domestic for most of the day, I really felt like I needed to get dressed in something proper. I wore my cheap (and very short) dress from the supermarket and paired it with my new favourite jacket that I bought in Spain and of course my Chanel bag and espadrilles. Simple, yet classic! I'll tell you more about the jacket either tomorrow or Sunday - it was quite a steal! 

We also had a bit of wedding planning to do. We are planning on sending the Save The Day cards out in the upcoming month so we needed to get them printed and then there's only a bit of DIY left to do, to, hopefully, get them exactly as we're picturing. 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig