Saturday 12 August 2017

Designer Outlet Shopping

LA ROCA OUTLET VILLAGE Bedre sent end aldrig, ikke sandt? Et af de mange indlæg jeg aldrig fik skrevet, da jeg var på ferie, var om La Roca Village, en outletby cirka 40 minutter fra Barcelona og omkring 80 minutters kørsel fra den campingsplads vi boede på. Hvis man er vild med shopping, designervarer og besparelser, så er La Roca helt sikkert et besøg værd! Jeg elsker at købe lækre ting, men hvis der er noget jeg elsker endnu mere, så er det at gøre et kup og spare penge på ellers dyre køb. 

Jeg har det sådan, at der bare er visse ting jeg ikke køber til fuldpris, fordi jeg ved at jeg kan få dem med besparelser, hvis jeg køber dem et bestemt sted eller blot ser tiden an. Her er outlets et godt sted at finde varer billigere end normalprisen. Mærker jeg foretrækker at købe i outlets er fx Michael Kors, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger og Nike samt andre sportsmærker. 

En gang om året besøger vi også gerne outlettet nær Neumünster, men outletbyen i Spanien er bare en tand bedre - der er flere butikker, udvalget i butikkerne er større og så var der denne gange dekoreret med de fineste blomsterdekorationer rundt omkring i byen. Vi gjorde os nogle gode køb og med mig hjem fik jeg både nyt fra Nike og også en jakke, som jeg dedikerer et indlæg til i morgen. 

Vi har efterhånden besøgt en del forskellige outlets, forskellige steder i Europa og USA og det i Spanien er klart et af de bedste sammen med det der ligger udenfor Paris. Så hvis I er på Costa Brava, så undersøg da lige muligheden for at tage et smut i La Roca. 

I kan læse mere, se en oversigt over butikker samt en kørselsvejledning lige her

Translation // Better late than never, right? One of the many posts I never got around to writing while on holiday was this one. When in Costa Brava we always dedicate one day to shopping and more specifically to outlet shopping. La Roca Village is just 40 minutes away from Barcelona and about 80 minutes from the campsite where we were staying. If you enjoy shopping, luxury goods and discounts, La Roca village is definitely worth a visit! I love buying nice things but there's something I enjoy even more and that's buying them at a discounted price. 

I have a principal, there are specific brands I will never pay full price for because I know I can get them cheaper if I buy them certain places or just wait around for the right moment. That's where outlets come in handy because the items are reduced compared to the regular price. Some of the brands that I prefer buying in outlets include Michael Kors, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger and Nike + other sportswear brands. 

Once a year we visit the outlet village near Neumünster but the one in Spain is just slightly better - there are more stores, better brands and a bigger selection in the stores. The village is also beautifully decorated, this time around with gorgeous floral arrangements. We did manage to snatch some good deals and I got a few new and heavily discounted items from Nike as well as a new jacket that I'm dedicating an entire post to tomorrow. 

I've visited quite a few different outlet villages throughout the years, different places in Europe and the US but the one in Spain is definitely amongst the best alongside the one situated outside Paris. If you ever find yourself nearby, you should definitely consider making a day out of it and visit La Roca Village. 

You can find more information, a list of brands and directions here
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig