Thursday 17 August 2017

50 Shades of Blue

INTERIOR Jeg må indrømme at jeg er svært pjattet med farven blå, ikke nogen specifik nuance, men sådan set alle nuancer af blå! Det bærer vores hjem så også tydeligt præg af og jeg er slem til at forelske mig i mange forskellige ting, i mange forskellige blå nuancer. Det primære fokuspunkt i vores køkken alrum er uden tvivl min højtelskede blå kommode, som jeg selv har istandsat og malet. Lejligheden er meget hvid og lys, så personligt er jeg glad for at vi har tilføjet lidt farve med kommoden, puder, pynt og ikke mindst køkkenapparater. Farver har vist aldrig skadet nogen, vel? :)

Translation // I have to admit that I'm a little too fond of the colour blue, not any specific shade of blue but I generally love alle shades of blue! And it certainly shows, especially in our apartment and I have a tendency to fall in love with loads of different things in many different shades of blue. The main focal point in our kitchen/living room is definitely my beloved blue dresser that I painted myself. The apartment is very white and bright and I personally really like the pop colour we've added with the dresser, cushions, various knick knacks and kitchen appliances. A bit of colour never hurt anyone, right? :) 
SHARE:

1 comment

Blogger Template Created by pipdig