Monday 31 July 2017

#INSTASPAM - Ibiza Edition

TRAVEL Så er jeg tilbage i Danmark, efter hvad der føles som en evighed! Jeg tog jo hjemmefra den 9. juli og kom hjem i fredags, den 28. juli, så jeg har trods alt også været afsted i næsten 20 dage og det var efterhånden en smule tiltrængt at komme hjem i vante rammer. Ude godt, men hjemme bedst!

Ovenfor ser I en collage med billeder fra min lille miniferie på Ibiza, hvor vi tilbragte 3 overnatninger på det fineste hotel. Catherine og jeg havde prioriteret at bo lækkert, eftersom vores tid sammen var begrænset og vi kunne ikke have været med tilfredse med vores valg. Hotellet dannede de perfekte rammer for afslapning ved poolen, maden og udvalget i buffeten var lækkert og værelset var virkelig fint!

Selve Ibiza, som jo er noget af en festø, var en noget overvældende oplevelse for mig. Jeg havde måske ikke helt sat mig ind i, hvad Ibiza er kendt for, men der var i hvert fald aspekter som slet ikke er mig! Dog nød jeg at tilbringe tid med Catherine og den sidste dag besøgte vi den gamle bydel i hovedstaden med selvsamme navn som øen, der rummede noget mere charme og karakter end festbyen San Antonio. Det var dejligt med et frisk pust og noget anderledes end hvad Ibiza ellers har at byde på!

Translation // I'm finally back in Denmark after what feels like an eternity! I left for France July 9th and I got back home Friday, the 28th, so I have been away for almost 20 days. It's safe to say that I was pleased to get back - there really is no place like home! 

I've made a collage with loads of pictures from my small trip to Ibiza. We spent three nights at the most lovely hotel as we had made it a priority of ours to stay at nicer place since we only had a few days to spend together. We were really happy with our choice and it was the perfect place to relax and spend the days by the pool, the food and the selection at the buffet was amazing and the room was really nice as well!

Ibiza is renowned for being a party island and some aspects of it were rather overwhelming to me - I don't think I quite knew what I was getting myself into. I did enjoy spending time with Catherine and on the last day we visited the Old Town of the capital, that shares the same name as the island. It was a fresh breath of air and it was indeed a very charming place - much more up my street! 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig