Sunday 16 July 2017

Ruffles and Sandals

OUTFIT OF THE DAY Jeg tænkte jeg lige ville dele gårdagens outfit med jer, som jeg havde på da vi var ude for at spise. Jeg var iført min fine kjole fra Topshop, sandaler fra Hermés (som i øvrigt ikke skaver længere!) og min Speedy 30 i Damier Azur printet - jeg har virkelig længtes efter varmere himmelstrøg, så jeg kunne tage den i brug... Den passer bare bedre til sommergarderoben end store og varme jakker i kolde Danmark.

Translation // I just wanted to share my outfit from yesterday really quickly. I wore my ruffle dress from Topshop, sandals from Hermés (which by the way no longer hurt my feet) and my Speedy 30 in the Damier Azur print - I've been longing for warmer weather so I could take this beauty out... It definitely compliments the summer wardrobe and it just doesn't go very well with big and warm coats back in cold Denmark. 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig