Monday 24 July 2017

Sand Between My Toes

OUTFIT OF THE DAY Hold op hvor er tiden bare rendt fra mig på denne ferie! Der har været så mange ting jeg gerne ville nå, heriblandt at opdatere bloggen dagligt, men midt i al afslapningen og andre gøremål, så har jeg desværre forsømt det en del. Derfor har jeg også stadig en del billeder og indlæg jeg gerne vil dele med jer, men det bliver desværre ikke de næste par dage... I dag går turen nemlig til Ibiza!!! og jeg tager ikke min MacBook med mig.

Jeg vil dog lige dele mit outfit fra i lørdags med jer. Vi formåede at fange billederne idet solen var ved at gøre dagens exit og de blev ganske fine, hvis jeg må have lov at sige det. Jeg var iført en blomstret kjole, mine Hermés sandaler og så min Chloé taske - jeg følte ganske sommerlig og feminin og Mikkel var stor fan af looket og det skader jo aldrig med mandens accept!

Translation // I just have to say that time has flown by way too quickly on this holiday. There were so many things I wanted to do, including updating the blog daily but in between sunbathing, swims and shopping I haven't managed to blog as much as I intended. I still have a lot photos I want to share but since I'm leaving for Ibiza today and not brining my MacBook with me, I won't be able to post them until I get home Friday. 

I did wanna share my outfit from Saturday though. We managed to take the photos just as the sun was starting to set and they turned out quite good if I may say so myself. I wore a floral dress, my Hermés sandals and my beloved Chloé bag - I felt so summery and feminine and Mikkel was rather fond of the look and that surely never hurts! 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig