Friday 27 January 2017

Chocolate & Flowers

FRIDAY Ja man skulle jo næsten tro at det var Valentinsdag, men det er derimod min første uge i praktik og derfor har jeg fået blomster af praktikvirksomheden og chokolade af Mikkel. Det er også grunden til, at der har været så stille på bloggen denne her uge, jeg har simpelthen været for træt til at blogge når jeg kom hjem og så har det i øvrigt også været for mørkt til at få taget nogle ordentlige billeder. Men sådan er det jo!

Til gengæld har det været dejligt, at skifte skolebænken ud med en arbejdsplads og jeg har i den grad nydt at være i gang. Så på trods af, at jeg føler mig udmattet når jeg kommer hjem, så er det helt sikkert dét værd!

Nu vil jeg blot nyde at jeg har weekend, måske forkæle mig selv med en bid chokolade eller to, og så håber jeg at jeg kan få smidt et par indlæg op på bloggen.

I skrivende stund sidder jeg klar til at gå min sædvanlige rute på 8 kilometer, så jeg kan få lidt frisk luft efter en lang dag foran computeren. God aften til jer :)

Translation // You'd almost think that Valentine's Day came early but that is not the case! However, I did start my internship this week and the company, where I'm interning, kindly gave me a bouquet of flowers and Mikkel bought me bag of chocolate from Summerbird. That's also the reason I haven't blogged this week, I've simply been too exhausted after a full day of work. 

On the other hand I do prefer working over going to school and I have thoroughly enjoyed being occupied with new and interesting tasks. So although I do feel knackered when I get home, it's definitely worth it! 

Now I just wanna enjoy the weekend, perhaps treat myself to a piece or two of chocolate and hopefully write a few blog posts. 

At the time of writing, I'm dressed and ready to go for my usual 8 kilometer walk. It'll be nice to get a bit of fresh air and clear my mind before throwing myself on the sofa. Have a nice evening! :) 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig