Wednesday 18 January 2017

Blue Dresser

INTERIOR Jeg håber ikke, at I bliver trætte af de mange indretningsindlæg, men for at være helt ærligt så er det ikke mode der står højest på min prioriteringsliste, når det er koldt udenfor! Så vil jeg langt hellere gå derhjemme i varmt og komfortabelt tøj og nusse om vores lejlighed.

Vores lejlighed er meget hvid og lys, hvilket jeg sætter stor pris på. Dog kan det også blive lidt for hvidt og akromatisk efter min smag, derfor har jeg tilføjet en del farve ved hjælp af blandt andet denne kommode. Jeg købte den i en genbrug til 300 kr. tror jeg og forvandlede den så med en omgang blå maling. Det krævede en del arbejde, at slibe den ned og male den, men det har været hele besværet værd!

Translation // I hope you're not getting sick and tired of all the interior posts but honestly fashion isn't on top of my priority list during the winter! I would much rather stay at home, wearing comfy clothes and fiddling with interior details than go out looking fashionable while freezing my butt off! 

Our apartment is generally very white and bright, which I do like. It can all get a bit too much, with white on white, a bit too achromatic, so we decided to add a pop of colour with this beautiful blue dresser. I bought it from a thrift shop and transformed with a splash of blue paint. It did take some time to sand it down and paint it but it has been worth all the hard work - I mean just look at it! 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig