Wednesday 18 January 2017

On A Mission

BLOG UPDATE I går delte jeg mine nytårsfortsæt angående en bedre livstil, men det er ikke det eneste mål jeg har sat mig i år. Jeg har også planer om at bliver mere aktiv her på bloggen. Sidste år formåede jeg at publicere 63 indlæg, men i år er målet mindst 100. 37 indlæg mere burde kunne lade sig gøre og jeg håber at kunne lave en masse godt indhold, og ikke bare en gang i mellem, men mindst én gang om ugen. Indtil videre går det jo godt og jeg har uploadet en del, men jeg ved at det til tider kan være svært og tænke nyt og kreativt. Men nu da jeg har delt mit mål med jer kære læsere, så forpligter det ligesom.

Hvad kunne I tænke jer at se mere af, her på bloggen? Jeg ville virkelig sætte pris på det, hvis I smed en kommentar med eventuelle ønsker og forslag. 

Translation // Yesterday I shared my New Year's resolutions regarding fitness and diet with you but those are not the only goals of mine for 2017. I also intend on being more consistent with my blog. Last year I managed to upload 63 posts, but this year I wanna post at least 100. 37 posts more should be doable and I hope to create enjoyable content, not just every once in a while but at least once a week. So far it's going well but I know there will be times where I'm gonna struggle to be creative and come up with ideas of what to post but now that I have made my goal public, it does make it a commitment.  

What do you want me to blog about? Please leave me suggestions in the comment section. 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig