Friday 10 February 2017

Busy Week and New Boots

NEW IN Sidste uge var en smule hektisk og vi havde faktisk ikke én eneste eftermiddag eller aften hjemme. Vi var hos mine forældre mandag, til banko tirsdag (den vilde ungdom, du ved), svigermors fødselsdag onsdag, ude at spise med den anden side af svigerfamilien torsdag, hos mine forældre igen fredag, lørdag var vi ved grænsen for at handle ind til Mikkels fødselsdag og søndag var vi hos mine forældre, for at lave bordkort, bordplan og andre forberedelser til Mikkels fødselsdag. Der var altså ikke tid til at blogge og det beklager jeg! Med praktik og øvrige gøremål er indholdet i min hverdag ikke just interessant, så derfor er det begrænset med blogindlæg i denne tid. 

Turen til grænsen, for at handle stort ind til fødselsdagen resulterede dog også i andet end sprut og bajer; jeg fik nemlig et par super lækre Ecco støvler med mig hjem, som var sat ned fra 150 Euro til 100! Jeg slog til og har nu et par super elegante støvler, som vil gøre sig godt med de fleste af mine outfits. Jeg er fan! 

Translation // Last week was quite hectic and we actually didn't spend one single afternoon or evening at home doing nothing. We had plans each and everyday and ended up spending little to none time at home which was rather exhausting. It was a good week though, but it didn't leave any time to get a blog post up which I do apologize for. With everything that's going on, my new internship and daily chores, my life doesn't exactly contain a lot of bloggable content. 

I did end up getting a new pair of Ecco boots Saturday when Mikkel, my parents and I went on a little trip to the German border to get supplies for Mikkel's upcoming 25th birthday. The boots are gorgeous and were reduced from 150 to 100 Euros. Steal! They're quite elegant and classic and I think they are gonna go well with most of my outfits. I love them! 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig