Saturday 25 February 2017

New Oversize Sweater

NEW IN Selvom vi forhåbentlig snart går varmere tider i møde, så kunne jeg alligevel ikke dy mig, da jeg så denne inde på Zaras hjemmeside. Den fåes både i denne farve og grå, men da jeg allerede ejer en del grå sweaters, så tænkte jeg at jeg ville tilføre en beige til min kollektion.

Jeg tænker at den vil være super fin med mine sorte overknee støvler, men også min lædernederdel. Den kan styles på uendeligt mange måder, og så er den dejlig varm og komfortabel - lige som jeg kan li' det! Det er min plan at tage den i brug i næste uge, så hvis jeg får mig taget sammen, kan det være at jeg smider et outfit indlæg op på bloggen.

Og så må jeg altså bare lige tilføje, hvor imponeret jeg er over Zara og deres webshop. De leverer tingene hurtigt, og så er de super fint pakket ind - man skulle næsten ikke tro, at det var fra en highstreet butik. Det føles lidt mere luksuriøst på den måde. Jeg er fan!

Hvis du er interesseret, så kan du finde den her. Ha' en god weekend!

Translation // Even though spring is slowly approaching, I couldn't help myself when I saw this snuggly sweater on Zara's website. It comes in this colour, as well as a grey version but since I already own plenty of grey sweaters, I thought I would add a beige sweater to my collection. 

I think it's gonna be super nice with my black over knee boots but also my leather skirt. I can see it being style in a lot of different ways and it's nice and warm and really comfortable so it's right up my street. I plan on wearing it next week, so hopefully I'll manage to post an outfit then. 

Also, I just need to add how impressed I am by Zara and their webshop. Their delivery is impressively fast and the clothes are quite nicely wrapped - you would almost think it wasn't a highstreet store. It feels a bit more luxurious that way. I'm a fan! 

You can find it here if you're interested. Have a nice weekend! 
SHARE:

2 comments

Blogger Template Created by pipdig