Friday 3 March 2017

Dining Table

INTERIOR Jeg har længe gået og haft et godt øje til denne køkkenrulleholder, som består af mine to yndlingselementer i indretningen; messing og marmor. Ja, jeg ved det godt jeg nævner de to materialer lidt for ofte og de går nok også lidt for meget igen i vores hjem, men jeg kan simpelthen hen ikke lade vær - det er jo den flotteste kombination! Nu er den endelig min og den pryder vores lille spisebord noget så fint, hvor vores matchende salt- og pebersæt også har plads. De komplimenterer hinanden ganske godt, så jeg er meget tilfreds med denne lille tilføjelse til hjemmet. Den er fra mærket ferm living og går under navnet Hexagon. Den kan findes på diverse webshops og ligger til omkring 300 kr. Og jeg skal selvfølgelig nok tage mærket af :)

Translation // I've been eyeing this paper towel holder for quite some time now, and for two obvious reasons; it consists of my two favourite design elements, marble and brass. I know, I know I mention these two materials all too often and we probably have a bit too much of it in our interior design but I can't help myself - it's the perfect combination! Now it's finally mine and it looks really pretty on our small dining table combined with our matching salt and pepper set. They compliment each other quite nicely and I'm rather happy with this new addition to our flat. It's from the brand ferm living and it's called Hexagon. And don't you  worry, I'm gonna take the tag off :) 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig