Tuesday 13 September 2016

How To Turn A Bad Day Around


TUESDAY På trods af en sløv start, endte dagen dog med at blive ret god alligevel. Efter jeg havde fået lavet fine negle (skal nok lige vise jer dem i morgen), havde jeg en aftale med min mor. Vi gik sammen ned i byen, hvor vi var et hurtigt smut i H&M og derefter tog vi på café og spiste lækker aftensmad. Jeg fik en frisk salat med fritter ved siden af og min mor en cremet pastaret. Der var ikke plads til dessert, så det må vi have til gode!

Lige nu ligger Mikkel og jeg bare i sengen og ser Luksusfælden. Vi tales i morgen!

Translation // In spite of a bad start to the day, it actually turned around and ended up rather lovely. After getting my nails done (I'll show you the result tomorrow), I had a date with my mom. We did a bit of shopping before heading for dinner at a café. I choose a fresh salad with a side of fries whereas my mom opted for a creamy pasta dish. Delicious! We had no room for dessert so we decided to save that for another time.

Right now Mikkel and I are chilling in bed, watching the Danish tv-show Luksusfælden (it's a show about people with finaciel problems which is both entertaining and interesting.)
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig