Friday 11 March 2016

New Trainers



NEW IN Da jeg var ude at handle med min mor den anden dag, købte jeg et par billige Nike kondisko. Mange vil sikkert synes at de er hæslige, og det er de måske også. Men jeg synes de er lidt sjove og meget farverige og på en eller anden måde minder de mig om Barbie. Jeg tænkte i hvert fald at de var federe end et par kedelige sorte. Det er planen at jeg skal i gang med at bevæge mig, så et par nye sko var på sin plads - mangler jeg bare det fitnessabonnement!

Translation // Earlier this week when I went shopping with my mum, I picked up this cheap pair of Nike trainers. Some people will probably find them hideous and maybe they are. But I think they're quite fun and very colorful and for some reason they remind me of Barbie. I definitely prefer colorful trainers for working out. I'm planning on joining a gym and I'm running out of excuses so it should happen any day now. 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig