Monday 14 March 2016

Dinner Outfit



OUTFIT OF THE DAY Lad mig være ærlig - jeg er ikke vild med at få taget billeder i det offentlige rum. Det er simpelthen så akavet med forbipasserende der glor og det vænner jeg mig altså aldrig til. Men det må man jo tage med, når man blogger og gerne vil vise sit outfit, for naturligt sollys gør altså billederne bedre. Og min kæreste må i øvrigt finde sig i at agere fotograf, selvom han ikke just er fan af det. Men nok om det.

Vi har her til aften været ude at spise med min familie, i anledning af min ældste brors fødselsdag. Jeg var egentlig super doven i morges, da jeg skulle i skole, så måtte lige klæde om og tage lidt makeup på inden vi skulle afsted. Da jeg ikke havde nogen nylonstrømper blev det i bare ben, men med min lange vinterjakke var det heldigvis ikke så slemt.

Translation // Let me just make one thing clear - I absolutely dread having my pictures taken in public. It's so awkward with all the people that pass by and stare like they've never seen photos being taking before. I don't think I'll ever get used to that! Mikkel doesn't exactly like being my photographer either but he doesn't have much of a choice. Too bad for him. 

It's  my oldest brother's birthday today so we went out for dinner with my family. I was really lazy this morning while getting ready for school, so I had to get changed and put on a bit of makeup before heading out for dinner. I even had to go bare legged because I've run out of tights but fortunately it wasn't too chilly paired with my long winter coat. 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig