Tuesday 22 March 2016

Ellos Wishlist // Home Edition

Untitled #7
1. Unfortunately this item has sold out. 2. Salt dish here. 3. Flowerpot here. 4. Sold out. 5. Rug here. 6. Cutting board here. 7. Cheese set here.



WANTIES Vi har boet i lejligheden siden december, men der mangler som sagt stadig nogle ting. Jeg er især på jagt efter et gulvtæppe til lægge under sofabordet, så det var egentlig dét, der fik mig ind på Ellos.dk. Men som det så oftest går, når jeg kigger på webshops, så endte jeg med at fylde kurven med en masse ting! Jeg er særligt vild med tæppet, skærebrættet og det fine ostesæt. Skal, skal jeg ikke?

Translation // We've been living in this apartment since December but like I've mentioned before, there are still a few things missing. I'm in particular on the hunt for a rug to put under the coffee table and that was originally what got me on to the Ellos webshop. But as so often before, while looking through webshops, I ended up filling my basket with heaps of things. I'm especially crazy about the rug, the cutting board and the marble cheese set. The question is, do I get it or not? 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig