Saturday 19 March 2016

Kitchen Details








INTERIOR Jeg tænkte at det var på tide at jeg begyndte at vise lidt billeder fra vores lejlighed. Vi flyttede ind i december, men der mangler stadig lidt ting her og der. Køkkenet er jeg dog ret tilfreds med. Det er meget simpelt, men med nogle fine små detaljer. Det jeg bedst kan lide ved køkkenet er helt sikkert køleskabet med de mange fotos og små diamant magneter. Jeg synes det tilfører noget personligt, lidt farve og jeg elsker at tage billeder, så nu har jeg en undskyldning for konstant at lægge billeder op på Instagram. 

Translation // I thought it was about time I started sharing some photos of our apartment. We moved in back in December but there's still a few things missing, we're not quite there yet (we probably never will be knowing myself.) I'm pretty happy with the kitchen though. It's really simple but there are some really nice details. My favourite part is definitely the fridge filled with memories. I love taking photos! It's just a nice personal touch and also, I love the diamond magnets. 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig