Monday 8 May 2017

Making Monday Special

MONDAY Mandage kan godt være lidt svære at komme igennem, når man skal i gang igen efter weekenden og selvom jeg lige i tiden går hjemme, for at skrive mit afsluttende hovedprojekt og mine dage derfor, til forveksling, ligner hinanden, så tænkte jeg at der ikke var noget i vejen for at gøre lidt ekstra ud af dagens aftensmad. Vi er trods alt på SU, så menuen står sjældent på steak, men i dag gjorde vi en undtagelse og nød godt af en lækker omgang mad bestående af oksemedaljon, kartoffelgratin og bønner med bacon. Det var helt sikkert med til at gøre mandagen lige lidt bedre, og lidt mere speciel!

Dagen er ellers gået med at skrive opgave og så var jeg også ude at gå en lang tur - det viste sig dog at være langt koldere end jeg havde forventet, så det var lidt træls, men udover det så var det dejligt med noget frisk luft. Men mine dage er som sagt ret ensformige, hvilket til gengæld efterlader mig med masser af tid til at opdatere bloggen, hvilket jeg i den grad nyder.

Translation // Mondays can be hard to get through when you have to embark on a new week full of work and even though I'm currently at home, writing on my main task and my days all seem to blend together, I thought I might as well put some extra effort into our dinner tonight. We're both students so we rarely have steak but today we made an exception and enjoyed a lovely meal consisting of beef medallion, potato gratin and green beans with bacon. That definitely contributed to making this Monday just little better, and slightly more special! 

I haven't done much today except for working on my project and going for a long walk - my life is terribly humdrum at moment but at least it leaves me plenty of time to update the blog and I quite enjoy being able to do so. 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig