Tuesday 7 August 2018

Let’s catch up

UPDATE Okay... Hvor pokker starter jeg lige? Der er gået godt og vel 7 måneder siden jeg sidst postede her på bloggen. Mikkel og jeg var på daværende tidspunkt i New York og jeg havde faktisk taget billeder til en helt masse indlæg, men fik bare aldrig postet dem. Da vi kom hjem fra USA stod vi overfor en flytning og det ene tog det andet og nu, 7 måneder senere, tænkte jeg, at det var på høje tid, at komme tilbage, for jeg savner at dele alt fra madlavning, til mode til makeup. De helt simple hverdagsglimt. Det hele! 
Meeeen der er sket en del siden sidst og jeg er faktisk usikker på, hvor meget jeg har delt her på bloggen, så derfor starter vi lige op igen med en opdatering over alle de vilde ting, der er sket i vores tilværelse de sidste 8-9 måneder... Og for at det ikke bliver alt for overvældende, så tager vi den lige i punktform - ellers bliver det ganske enkelt en smule uoverskueligt.
  • I november måned valgte jeg, at droppe ud af uni, hvor jeg i en kort periode, læste tysk virksomhedskommunikation. Jeg kom i stedet på dagpenge, som ledig, nyuddannet Logisitikøkonom og ønskede at starte min karriere indenfor indkøb. 
  • I omtrent samme ombæring, faldt jeg over et kuld hundehvalpe på Den Blå Avis, som vi bare liiiige skulle op og se dagen efter. Det endte så med at vi købte en lille hundehvalp, vores kære Samojedeblanding, Carlo. Vi havde længe drømt om at få hund, men havde bare aldrig taget springet og gjort alvor af det.
  • Det nye familiemedlem krævede dog flere ændringer end bare hans ankomst, nemlig at vi skulle fraflytte vores lejlighed på 4. sal. Jagten gik altså en på en bolig med have, hvor vi måtte have vores lille uldtot. Det lykkedes og den 1. januar flyttede vi officielt i rækkehus, lidt udenfor Randers. 
  • Tiden gik og vi fandt os ligeså stille på plads i vores nye omgivelser. Jeg brugte primært min tid på at søge jobs, planlægge vores bryllup og så startede jeg også som vikar i en vuggestue og børnehave, for at have noget at give mig til.
  • I marts skete så det mest vilde, overraskende og overvældende. Vi stod en søndag morgen, paniske, med en positiv graviditetest. Vi kunne slet ikke tro vores egne øjne. Test efter test tog jeg og resultatet var selvfølgelig det samme; jeg var gravid. To streger, det var ikke til at tage fejl af. Vi brugte resten af dagen på at tale frem og tilbage og nåede forholdvis let frem til vores beslutning om, at vi skulle være forældre. 
  • Nu siger kalenderen så august måned og om knap to uger skal vi giftes. Bryllupsplanerne er der blevet ændret ved, men giftes skal vi! 
Så det er simpelthen status. Flere af tingene, vil jeg gerne gå i deltaljer med, i fremtidige indlæg, men for nu, tænkte jeg at gøre det nogenlunde kortfattet, så I er ajourførte. Og puha, sikke en mundfuld! Jeg håber I fortsat er klar til at følge med den kommende tid, hvor den står på bryllup og baby, men også en helt masse andet!

Translation // Okay, it's been a while and I don't even know where to start... So much has happened these last 8-9 months so I thought I'd start with an update... And a major one at it!
  • In November I dropped out of uni to pursue a career in purchasing. 
  • November was also the month where we bought our puppy, Carlo which meant we had to move out of our flat on the 4th floor. We found a lovely terrace house, with double the space and a little garden. A perfect home for our growing family! 
  • As time passed, we started to settle in and I spent most of my time applying for jobs, planning our wedding and I also had some hours in a nursery. Just as a substitute and just to fill out my days. 
  • March came around and the craziest, most surreal and overwhelming thing happened. On a Sunday morning, flabbergasted and mildly panicking, we were standing with a positive pregnancy test in our hands. We couldn't believe it. I took one test after the other and the result was undeniably the same; I was pregnant. Two lines, there was no doubt, we were gonna be parents! 
  • We've reached August now, the month of our wedding and although we have had to alter some of the wedding plans, we're still getting hitched! 
So that's it. And what a mouthful! I'll be happy to go in to details with some of the major life events but for now I thought I'd keep it short and sweet just to update you guys. So fasten your seat belts, because it's gonna be a crazy ride these upcoming months! 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig