Wednesday 7 December 2016

Hamburg Diary




CHRISTMAS TRIP De sidste mange år har vi været på juletur, mange af gangene, i Hamborg og i år gik turen samme sted hen. I år var det kun Mikkel og mig der var afsted og vi havde en helt fantastisk weekend. Vi spiste lækker mad, drak vin, shoppede og hyggede os gevaldigt. Tyskerne gør en helt masse ud af julen og hele byen er pyntet virkelig flot op. Der var mange mennesker, men det var alligevel det hele værd og vi fik det bedste ud af det. Vi besøgte samtlige julemarkeder, hvor vi smagte på nogle af de tyske delikatesser og kiggede på de forskellige boder. De fleste julegaveindkøb fik vi også klaret og hvis jeg ikke var i julestemning inden vi tog afsted, så er jeg det i hvert fald nu! Nedenfor har jeg indsat lidt billeder fra min instagram, for jeg var desværre ikke alt for flittig til at hive kameraet frem.

Translation // It's an annual tradition of mine to go on a Christmas trip with either family or friends, often so to one of my favourite cities, Hamburg. This year Mikkel and I went and stayed for two nights in a lovely hotel and had the most amazing time. We enjoyed some lovely food, drank wine, shopped and genuinely enjoyed each other's company. The Germans really know how to nail Christmas and the city is beautifully decorated and so so festive! The Christmas markets were quite busy but in spite of the crowds we made the most of it and had a taste of some German delicacies and had a look around the many stalls. We also managed to finish most of our Christmas shopping and if I weren't in a jolly mood before going, I certainly am now. I'm so excited this year! I have included some photos from my instagram below, since I didn't really take that many photos with my camera.  


SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig