Saturday 17 December 2016

Throwback To London

TRAVEL Med blot fjorten dage tilbage af året sidder jeg tilbage med en masse nye minder og oplevelser i baggagen. Jeg har nydt godt af en helt masse udenlandsrejser i år og har faktisk ikke fået delt dem alle her på bloggen, heriblandt min tur til London med Mikkel i maj. I den forlænget weekend vi tilbragte i den fantastiske storby, var der både tid til at mødes med min veninde Catherine og hendes kæreste Tom, shoppe, spise lækker mad, sightseeing og også en enkelt night out on the town. Vi besøgte både Mash, Ice Bar og London Eye. Det var en fantastisk god weekend, altså London er jo altid en fornøjelse, men det var særligt dejligt at udforske byen med Mikkel, der aldrig havde været der. Lad mig desuden lige tilføje at Catherine og jeg har formået at mødes hele tre gange i år - det må være en rekord siden hun flyttede tilbage til Wales!

Translation // With only 14 days left of the year I'm looking back at the past year and all of the memories I've made and experiences I've had. I have traveled a whole lot and haven't actually managed to share all of my adventures abroad here on the blog. One of the trips that I haven't really shared anything from, is London. Mikkel and I went for a weekend + some and managed to fit in some shopping, sightseeing, dining, clubbing and meeting up with my friend Catherine and her boyfriend Tom as well. It was such a nice weekend, I mean London is always a pleasure but I particularly enjoyed exploring the city with Mikkel, whom had never been. Also let me just add that Catherine and I have actually met up three times this year, a record since she moved back to Wales. 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig