Wednesday 28 December 2016

Merry Christmas

WEDNESDAY Glædelig jul allesammen! Det er jo ved at være nogle dagen siden, at vi fejrede juleaften og desværre er det begrænset, hvad jeg fik taget af billeder. Derfor får I i stedet lidt flere billeder af vores juletræ og pejsen. Det har simpelthen været så hyggeligt at have pyntet op her i december, men nu skal det desværre snart tages ned igen. Sad times! 

Jeg har en (ret så stor) nyhed at dele med jer, men tænker at vente lidt nu... Desuden har jeg også tænkt mig at filme en video om, hvad jeg har fået i julegave i år - det er planen at jeg vil gøre det i morgen og så kan jeg passende dele nyheden med jer der. 

Translation // Merry Christmas everyone! It's been a few days since we celebrated Christmas but unfortunately I didn't manage to get a lot of photos on Christmas Eve so instead I'm sharing some more photos of our Christmas tree and the fireplace. It's been so cozy having all of the decorations up this month and it's kinda sad that we'll be taking it all down soon. 

I've got some news to share with you as well but I think I'm gonna wait just a little bit before I tell you... I'm planning on filming a 'What I got for Christmas' video tomorrow anyways so I'll probably share it in that video.  

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig