Monday 19 December 2016

4th Sunday of Advent

CHRISTMAS Juleaften nærmer sig med hastige skridt og alt i mens jeg ville ønske at jeg havde travlt med at julehygge, er jeg i stedet begravet i en større opgave der skal afleveres i morgen. Dog er jeg mester i overspringshandlinger, så derfor ville jeg lige dele lidt billeder her på bloggen af vores adventsdekoration i år - som faktisk er den samme som jeg lavede sidste år og året forinden. Det er vist tid til lidt forandring og Mikkel har også beklaget sig en smule over mit farvevalg, så næste bliver julen rød og traditionel, så det skal især blive spændende om jeg kan løsrive mig fra de lyseblå farver.

Men bortset fra at jeg skal have denne opgave ryddet af vejen, så er jeg ellers ved at være klar til jul! Som I kan se, så ligger gaverne også pakket ind under træet, klar til at blive givet til vores familiemedlemmer. Mikkel og jeg skal for første gang fejre jul sammen i år, så vi skal hjem til min familie og holde juleaften. Det glæder jeg mig til!

Translation // Christmas Eve is getting closer and although I wish I was busy preparing for that, I'm actually in the proces of writing a paper that is due tomorrow. My middlename is procrastination though so I thought I would share some photos of our Advent decoration with you guys. It's actually the exact same decoration I've been making for the past few years so I think it's time for a change next year. Mikkel has actually been complaining a bit about my choice of coluor scheme for our Christmas decor so next year we're going back to basic and having a red theme, all traditional. 

But despite this stupid paper nagging me I'm so ready for it to be Christmas. We've done quite well with the Christmas shopping and all of the presents we're giving out this year are wrapped and ready. This year is gonna be the first year that Mikkel and I spend Christmas Eve together, we're gonna be celebrating with my family so I'm really excited about that! 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig