Thursday 20 October 2016

Old Town Warsaw









TRAVEL De første dage af min efterårsferie tilbragte jeg i Warszawa med min mor. Natten til søndag tog vi den lange køretur derned og i går kom vi så hjem igen. Vi var på tøsetur, så det meste af tiden brugte vi på shopping, men en smule sightseeing blev det da også til. Warszawa er en super hyggelig by med flotte gamle bygninger, men faktisk er der også en del moderne højhuse som står i kontrast til det gamle. Desværre fik jeg udelukkende taget billeder af den gamle bydel, som jeg deler med jer her. 

Det har været dejligt at være hjemme, selvom det blot er en kort fornøjelse - jeg rejser nemlig til Liverpool i morgen. Vi tales! 

Translation // I've had some lovely days in Warsaw with my mom since Sunday. We got home yesterday after a long drive, but we made it! We spent most of the time shopping but we also did a bit of sightseeing, walking around the old town of Warsaw. The buildings were absolutely beautiful, old and colourful. 

I have thoroughly enjoyed being home, if only for a short period of time, because tomorrow I'm off for more adventures, this time with my dad. We are going to Liverpool, one of my favourite cities! Hopefully I'll do a better with the blogging this time around. We'll see! 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig