Saturday 1 October 2016

It Was Due For A New Do

Jeg har været væk fra bloggen et stykke tid, da jeg har døjet meget med hovedpine og har brugt det lille overskud jeg havde på at fokusere på skolen. Men nu er jeg tilbage!

Og der er sket lidt nyt siden sidst, jeg har nemlig fået klippet et godt stykke af mit hår. Jeg havde overvejet det længe, men nu fik jeg endelig samlet mod til at springe ud i det! Det er lidt af en omvæltning, men indtil videre er jeg glad for det og har ikke fortrudt... Men mon ikke jeg kommer til at savne mine lange lokker på tidspunkt? Nu må vi se. I værste fald vokser det jo ud igen. 

Translation // I haven't updated the blog for a while because I've been suffering from headaches and decided to use what little energy I had, to focus on school. But I'm back now! 

And something's changed; my hair! I had my hair cut the other day and i opted for a long bob which is a lot shorter than I'm used to. I had been thinking about doing it for a while but I finally took the plunge and went for it and I must say that I do like it and have zero regrets as of right now. I kinda fear that I'm gonna miss my long locks at some point though. We'll see. Either way, it will grow out eventually, so no harm done. 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig