Sunday 2 October 2016

Friday Outfit

OUTFIT OF THE DAY Jeg har helt glemt at vise jer mit outfit fra i fredags, hvor jeg efter en kort skoledag, tog et smut ud til mine forældre sammen med Mikkel. De havde nemlig inviteret på en af Mikkels livretter, min mors lasagne, så det var både lækkert og hyggeligt! 

Resten af weekenden har ikke budt på de vilde aktiviteter, Mikkel har arbejdet og i går var jeg i Århus med min mor og i dag har jeg ligget syg i sengen. Forhåbentlig er jeg frisk til i morgen. 

Translation // I have completely forgotten to show you guys my outfit from my Friday. After a short day at school, Mikkel and I popped by my parents', who had invited us over for one of Mikkel's favourite dishes; my mom's homemade lasagne. Delicious! 

I didn't do much rest of the weekend; Mikkel's been working and yesterday I went shopping with my mom in Aarhus and today I've been lying ill in bed. Hopefully I'll feel better tomorrow. 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig