Sunday 18 September 2016

Baby Boomer Nails

BEAUTY I tirsdags fik jeg, som jeg har tidligere har nævnt, lavet negle. Jeg får dem lavet hos en pige her i Randers og hun er super dygtig! Jeg får mine naturlige negle forstærket med gele og denne gang fik jeg lavet de populære, såkaldte babyboomers. De er meget neutrale og har en smuk ombre effekt. Jeg er helt vild med dem, men desværre lader de ikke til at holde nær så godt som mit sidste sæt, så jeg skal lige have fat i hende, så hun evt. kan fikse det. Men looket er jeg helt vild med og jeg håber bestemt at de holder til min næste tid som er om nogle uger. 

Translation // I had my nails done Tuesday and I absolutely love them. This time I went with the style baby boomer which is a subtle ombre effect, a faded French. Pretty and neutral! Unfortunately they don't seem to last as well as my last set of nails which is a bit disappointing. I'll have to stop by my nail technician to see if there's anything she can do but she's super talented so I'm sure she'll be able to fix it.  
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig