Thursday 21 July 2016

Makeup Mekka

NEW IN Min største last er uden tvivl shopping. Og særligt når det kommer til makeup. Derfor var der ingen tvivl om at det ville ende galt, da jeg en dag kiggede rundt på nettet; det er jo det rene makeup Mekka! Jeg endte med at få en del makeup bestilt hjem og som om det ikke var nok, så var jeg også et smut forbi den lokale kosmetikbutik, hvor Mikkel forbarmede sig og købte noget til mig. Jeg er en heldig pige! Hvis der er nogle af produkterne I har spørgsmål til, så må I endelig sige til, men først; lad os kigge lidt nærmere på herlighederne!


Space NK
Når det gælder makeup, særligt hvis det er de lidt mere luksuriøse mærker man er til, så er Space NK det helt rigtige sted at kigge. De har lækre mærker som Hourglass, Kevin Aucoin, By Terry og Nars. Denne her gang blev det dog til nogle ting fra Becca, Laura Mercier og en enkelt ting fra Cover Fx. Alle produkter, på nær den Tinted Moisturiser, er nye for mig og har jeg aldrig prøvet før, så det bliver spændende at teste dem. Jeg er især glad for at have fået fingrene i highlighteren, den populære Champagne Pop som er kreeret af Youtube guruen Jaclyn Hill. Men også Cover Fx's Custom Enhancing Drops har stået højt på listen over produkter, jeg var ivrig efter at prøve grundet den store og meget positive omtale på Youtube. Hvis I er interesserede, kan I tage et kig her.


Tarte Cosmetics
Jeg har længe gerne ville prøve nogle produkter fra Tarte og nu har jeg endelig fået muligheden. De ting jeg valgte at bestille hjem, havde allesammen gode bedømmelser på deres hjemmeside, så jeg må håbe at de lever op til mine ret så høje forvetninger. Det er planen at jeg medbringer alle fem produkter, når jeg skal på ferie her på lørdag, så der bliver rig mulighed for at teste det af i varmen. Det er klart øjenskyggepaletten jeg ser mest frem til at lege med. I kan finde produkterne her


House of Stars
Sidst, men ikke mindst, var jeg også et smut forbi den lokale kosmetikbutik House of Stars, som I også kan finde online her. Det er virkelig lækkert med en dansk butik, hvor man kan finde de ellers mere utilgængelige mærker som fx Anastasia Beverly Hills og theBalm. Mikkel var så sød at give mig Anastasia Beverly Hills Contour Kit, som jeg er ellevild efter at få afprøvet! Jeg er næsten sikker på at den bliver en af mine favoritter i løbet af kort tid. Jeg har også selv købt et produkt derfra, en genganger, nemlig theBalm Mary-Lou Manizer. Den jeg havde, krakelerede desværre og nu har jeg brugt hvad der var tilbage, så jeg måtte have fat i en ny. Det er min nuværende yndlings highlighter, men jeg har på fornemmelsen, at min nye highlighter fra Becca måske er en konkurrent. We'll see! 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig