Monday 8 February 2016

January Sale Shopping

NEW IN For nogle uger siden var jeg i Århus med min mor og kæreste, for at fejre at min kærestes eksaminerne var veloverstået. Vi var på Café Ziggy, hvor vi mæskede os i deres lækre brunchbuffet og så kunne jeg altså ikke dy mig for at tage et smut i Magasin. Jeg var på jagt efter noget nyt og lidt mildere hudpleje end det jeg hidtil har brugt og jeg købte derfor en gaveæske, for at teste Kiehl's hudpleje til ansigtet. Derudover købte jeg også en anden gaveæske med deres fantastiske håndcreme og diverse andre produkter. Jeg ser frem til at afprøve produkterne og forhåbentlig kan det afhjælpe nogle af de hudproblemer jeg oplever i disse kolde vintermåneder.

Translation // A couple of weeks ago I went to Aarhus with my mum and boyfriend to celebrate that he had successfully completed all of his exams. We indulged in the delicious brunch buffet at Café Ziggy and also made a quick stop at the Kiehl's counter in Magasin to have a look at their skincare range. I've been on the hunt for a new skincare regime, one that's more gentle and sutiable since I've gone from having oily to more of a combination/dry skin. The colder winter months have really taken a toll on my skin so hopefully these new goodies will fix that. Can't wait to try it out!

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig