Saturday 13 February 2016

All Around The World

(Photos found on Pinterest) 
TRAVEL Man siger at rejse er at leve og hvis det er tilfældet så kommer jeg til at leve livet fuldt ud i år! 2016 står til at blive et af mine hidtil mest oplevelsesrige år i form af hele fire udenlandsrejser! Først går turen til Dubai og Ras al-Khaimah med min kæreste i næste uge og til april skal jeg så på studietur til Beijing og Shanghai. I maj tager min kæreste og jeg en forlænget weekend i en af mine yndlings byer, nemlig London og til sommer kan jeg se frem til to uger på solrige Cypern med min familie. Jeg glæder mig og skal selvfølgelig nok dele mine oplevelser med Jer her på bloggen. Desuden må jeg hellere komme i gang med at pakke kufferten, der er afgang til Dubai på tirsdag! 

Translate // In the immortal words of Hans Christian Andersen: "To travel is to live" and if that is the case, I'm gonna live my life to the fullest this year. I have four trips out of the country planned and I can't wait! The first trip is right around the corner, my boyfriend and I are going to Dubai and Ras al-Khaimah next week. Then in April I'm going on a school trip to Beijing and Shanghai. Around my birthday in May my boyfriend and I will spend an extended weekend in one of my favourite cities, London. The last trip planned is in the summer where I'm going to Cyprus with my family for two weeks. I'm so excited and can't wait to share my adventures with you! I really need to start packing for Dubai, we're leaving Tuesday! 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig