Monday 19 June 2017

Chanel To Celebrate

NEW IN Langt om længe, næsten en måned senere, har jeg endelig taget mig tid til at dele mit seneste køb med jer. Jeg fortalte jo at min bror havde været så sød at købe noget med hjem til mig fra Chanel, da han var på tur til New York. De havde desværre ikke den farvekombination som jeg oprindeligt ønskede mig, men da han sendte billeder af disse, var jeg ikke tvivl; DE SKULLE VÆRE MINE!

De passede heldigivis i størrelsen, hvilket jeg ellers naturligt var lidt bekymret for. Jeg har endnu ikke haft mulighed for at tage dem i brug, særligt fordi vejret har været så svingende, med de bliver perfekte til et par brune sommerben! De har en smule perlemorseffekt, så de skinner en anelse og selvom jeg ærligt talt bekymrer mig en smule for, hvordan de kommer til at se ud, når de bliver taget i brug, så glæder jeg mig til at style dem!

De er ment som en gave fra mig selv til mig selv, som et lille klap på skulderen for at færdiggøre min uddannelse. Det skader jo aldrig med en ekstra gave, vel?

Translation // Finally I am getting around to sharing my latest purchase with you; this pair of Chanel espadrilles! I told you that my brother had bought something for me, when he was in New York and even though they didn't have the exact colour combination that I wanted, I simply couldn't pass on these, when he sent me a picture of the different options. I'm so glad I ended up getting them!

Fortunately they fit perfectly which I was quite worried about. I have yet to break them in, eschpeially since the weather has been rather unsettled but they're gonna be perfect with a tan pair of legs this summer when I go away on holiday! They've got a slight iridescent sheen to them and they're beautiful but I'm honestly a bit nervous about how they're gonna wear and tear! I still can't wait to start wearing them though! 

They're kinda meant as a graduation present from myself to myself - an extra present never hurt nobody, right? 
SHARE:

2 comments

Blogger Template Created by pipdig